2014. december 8., hétfő

Görkorcsolya hirdetések 2. // Skates for sale (Hungary)

Ez a korcsolya megoszt. Az előzőekhez képest, ennek a cipője már derbyhez való. Viszont, korábban utánaolvastam és kezdésnek sem ajánlják a műanyag felfüggesztéses korcsolyát, de hozzá kell tennem, hogy amit anno a csajok kinéztek 20-25ezer forintba került. Szerintem ez ennyit megér.
Viszont a kerekei is műanyagok. A derbyhez való kerekek uretánból készülnek, ami inkább gumiszerű.
Én megvettem volna, ha jó a mérete és lecseréltem volna a felfüggesztés arra, ami a mostani korcsolyám van (az fémből van).
Méret: 39-es (belső talphossz 26cm, megkérdeztem az eladótól)
Ár: 9500Ft
Hely: Szeged, Csongrád megye
quad görkorcsolya
eredeti hirdetés

Képek nélkül:
38-as görkorcsolya (refnek való)
Gyerek görkorcsolya eladó 37-39-esnek írja a hirdetés
4 soros görkörcsolya 39-40-es
Női görkorcsolya méretet nem ír, szép állapotban van
Retró görkorcsolya 40-es 2500Ft

Bónusz!
Riedell red wing görkorcsolya



Fontos!
Amit a korcsolyákról írtam, a saját véleményemet tükrözik! A képek becsapósak lehetnek. Ha komolyan érdekel valamelyik, kérj több képet az eladótól vagy nézd meg személyesen.
Az árak a poszt napján voltak érvényben, a hirdetésekben bekövetkező ár/egyéb változásokért nem vállalok felelősséget.
Jó böngészést :)

Derby Love,
Era

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése