2016. május 10., kedd

Vasárnap koriztam, ráadásul nem is egyedül! ^^ // I went skating last sunday and not alone!

A Görzenálban gurultunk :) Egyelőre ketten, de én már ennek is örülök.
Még mindig izomlázam van (amire rá kéne dolgozni).

Kb. 4 év után kiderült, hogy eleve rossz technikával próbáltam korcsolyázni. Jobb később mint soha...
Szerencsére egyre jobban belejöttem, de azért sokat kell még gyakorolnom :)

Nagyon boldog vagyok, és remélem lesz folytatása a dolognak. Szorítsatok!

A bloggal is többet szándékozok foglalkozni, egyelőre új a háttérkép (amit csináltam nem lett jó, alig látszik belőle valami), később több posztot tervezek.

Ezt a Decathlon oldalán találtam, azt írja 42 és 43-as méretben van:
http://www.decathlon.hu/derby-gt-50-quad-gorkorcsolya-id_8322962.html

Ami jó hír, van készleten orrfék!
2db 1790Ft! Ahogy mondani szokás: a hülyének is megéri! Illetve aki nem akar eBayről rendelni (drágábban).
http://www.decathlon.hu/quad-fek-2-db-fekete-id_8353351.html

eBayről jut eszembe!
Rendeltem gumipogácsákat és t-tool-t, remélhetőleg hónap vége felé megérkeznek.
Fogalmam sincs, hogy a pogácsák mennyire lesznek kemények/puhák, bár a mostaninál keményebb tuti nem lehet. Tekintve, hogy az jó pár éves, és elég rossz állapotban van.

Koristársam a Skateworldben szerezte be a koriját, táskát is kapott hozzá ajándékba. Persze ahogy megláttam, nekem is kellett egy, gondoltam megvarrom magamnak, de anyagárban több lenne, mint venni egyet, úgyhogy valószínűleg egy kommersz boltinál állapodok meg :D
Ez pl tetszik (inkább narancssárgának tűnik képen):
http://www.decathlon.hu/fit-gorkorcsolya-taska-26-l-id_8281897.html#
Persze azt írja: "Könnyű és tökéletesen megfelel gyerek görkorcsolya és jégkorcsolya tárolásához...."
De ha belefér a felnőtt (38as) korim, akkor azt veszem meg.
Ha nem, akkor marad az uncsi "felnőttes": http://www.decathlon.hu/fit-gorkorcsolya-taska-32-l-id_8052351.html#.
Persze előtte megnézem élőben, hogy ér-e annyit. Nem mintha egy rettenetesen nagy összegről beszélnénk... >.<

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
We went to Görzenál. Well, still not enough for a derby team but hey, it's a good start :)
I still have muscle strain (I should be working out).

I took around 4 years to realise I've been skating in a bad way. Better later than never...
Fortunately I'm gettin better, but still have to practice a lot :)

I'm really happy and I hope it's just the beginning of something good. Fingers crossed!

I want to spend time blogging, firstly I'm working on a new layout, then I'll want to post regularly.

I've found  a skate at a sports shop, in sizes 42 and 43:
http://www.decathlon.hu/derby-gt-50-quad-gorkorcsolya-id_8322962.html
Good news! They sell toe stops!
2 pcs for 1790 HUF is a great price! I've been loking for it, still cheaper than eBay.
http://www.decathlon.hu/quad-fek-2-db-fekete-id_8353351.html

Regarding eBay!
I've ordered new bushings and a T-tool. If everythings goes well, they will arrive by the end of this month.
I have no idea about how hard or soft the bushings will be, but I bet they will be softer than those I have now. My bushings are as old as my skate (I think it's around 10yrs) and are in a bad condition.

4 megjegyzés:

  1. Hello! nekem is párhuzamos korim van. Írtad, hogy eddig "rosszul" koriztál. Mit csináltál rosszul? vagyis mit mondtak, hogy, hogy kell jól korizni?:) csak mert én magamtól kezdtem, és lehet, hogy én sem helyesen megyek. Köszi szépen a választ!! Réka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én az első, belső kerekemre helyeztem a súlyom és úgy löktem magam előre.
      Hát megpróbálom megfogalmazni minél érthetőbben.
      Loránt elmagyarázta, hogy kicsit kifelé kell néznie a lábfejeknek, akkor már kb. magától gurulni kezd a kori. Kifelé kell tolni az egyik lábfejed, akkor elkezdesz gurulni, aztán picit felemeled és közelebb teszed a másikhoz ugyanúgy kicsit kifelé álló lábfejjel. Aztán ugyanezt ismétled a másikkal.
      https://www.youtube.com/watch?v=ADRdfle9Gn0 ebben a videoban 6:20-nál mutatja.
      Ha van és pesti vagy, gyere el holnap a Városligetbe, szerintem fél 7-7-től már ott leszünk :)
      Itt írj a részletekért: www.facebook.com/bprdp

      Törlés
  2. ouu tök jó köszi! én nem is tudom, hogy , hogy csinálom:) majd megfigyelem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dobj egy lájkot a facebookon és gyere velünk korizni :) Szívesen segítünk :)

      Törlés