2014. december 7., vasárnap

Görkorcsolya hirdetések // Skates for sale (Hungary)

Ez a korcsolya jónak tűnik kezdésnek. A csapágyakra biztosan ráfér egy tisztítás, új cipőfűző és gurulhatsz is :)
Azt innen látom, hogy a felfüggesztés műanyag, szóval komolyabb célokra nem megfelelő, de arra jó, hogy megtanulj korizni :) A kereke tömör műanyagnak tűnik.
Méret: 42-esnek tippelem (belső talphossza 26cm)
Ár: 1000Ft
Hely: Budapest, III. kerület
sport cipős 4 soros görkorcsolya
Eredeti hirdetés
Ez a kori jobb és jobb állapotban is van (kerekek, orrfék), szerintem ennek is műanyag a felfüggesztése. Ennek a  kereke ránézésre gumiszerű (tapasztalatom alapján jobban szeretem mint a műanyagot).
Méret: 38
Ár: 2000Ft
Hely: Enese, Győr-Moson-Sopron megye
sportcipős görkori jó állapotban 2000Ft
eredeti hirdetés
Csillámosak a fékek *.*

Kis méretű, de jó állapotú görkorcsolya, a fékek látszólag egyben vannak, a kerekeket nem látom, szerintem műanyagok, a felfüggesztés fém.

Méret: 35-36
Ár: 3500Ft
Hely: Szeged, Csongrád megye
quad korcsolya
eredeti hirdetés
Ebből a korcsolyából nem sok látszik, szerintem ennek is műanyag a felfüggesztése. Jó állapotúnak látom (kerekek, fék). Gumikerekűnek tűnik, de másik kép alapján többet tudnék mondani.
Méret: 36
Ár: 3000Ft
Hely: Szigetszentmiklós, Pest megye
görkorcsolya roller derby budapest
eredeti hirdetés
Ennek a korcsolyának vékonyabb a cipője, mint az előzőeknek. Ez is jó állapotban van (kerekek, fékek), műanyag kerekű, fém a felfüggesztése.
Méret: 37
Ár: 4000Ft
Hely: Orosháza, Békés megye
görkori derby retró görkorcsolya
eredeti hirdetés
Erre ráfér egy sikálás, de jó állapotban van. Belül a sarkánál nincs kikopva (ha jól látom), a kerekek műanyagok, a fékék látszólag alig használtak, a felfüggesztés valószínűleg műanyag.
Méret: 39
Ár: 3000Ft
Hely: Tata, Komárom-Esztergom megye
4 kerekű görkorcsolya
eredeti hirdetés

Ez a korcsolya nagy méretű, sajnos nem sok látszik belőle, a kerekek alapján használt, a cipő jónak tűnik, a fékék ebből a szögből jónak tűnnek. A felfüggesztés valószínűleg műanyag.
Méret: 42-43
Ár: 2490Ft
Hely: Budapest, XII. kerület
dupla soros görkorcsolya
eredeti hirdetés
Ez a korcsolya ronda. Bocsánat, de tényleg :D Olyan mint egy alien xD
A ragasztás engedett az egyik sarkánál (van róla kép), amúgy jó állapotú, ha minden igaz nem használták. A felfüggesztés fém, a kerekek szerintem gumiból vannak.

Méret: 42
Ár: 8000Ft
Hely: Göd, Pest megye
quad görkorcsolya
Alien eredeti hirdetése
Bónusz!
Ezt én esküszöm gumicsizmás korinak nézem! :D
Komolyra fordítva a szót, ez tényleg valami gumi-műanyag cipő lehet. Hosszútávú viselésre egyáltalán nem alkalmas (izzad a lábad, nem szellőzik - Ásóka és lábgomba társai nem a barátaid).

A színe szép, ha olcsóbb lenne, alkatrésznek beillene.
Méret: ??
Ár: 5000Ft/db ?
Hely: Gyál, Pest megye
eredeti hirdetés
Fontos!
Amit a korcsolyákról írtam, a saját véleményemet tükrözik! A képek becsapósak lehetnek. Ha komolyan érdekel valamelyik, kérj több képet az eladótól vagy nézd meg személyesen.
Az árak a poszt napján voltak érvényben, a hirdetésekben bekövetkező ár/egyéb változásokért nem vállalok felelősséget.
Jó böngészést :)

még több kori:
Kétsoros quad görkorcsolya 43-as (ref /bírónak/ való)
Hagyományos görkorcsolya Nike, 35-ös
Nike Rollo Hyper Wheels 42-es, 2 pár van belőle
Négykerekű görkorcsolya (szintén ref-nek való)
Gyerek görkorcsolya cípővel műanyag felfüggesztés, állítható (ilyet sem láttam még, 33as cipővel)

Olx-en néztem a hirdetéseket, a 46-odik oldalon meguntam (79 van). Érdemes átfutni vaterát, teszveszt és a jófogást is.

U.i: szerény véleményem szerint mindent használt korcsolya csapágyait érdemes megtisztítani (ha meg lehet - csapágy függő).

Derby Love,
Era

7 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Szia!
      Ezek nem az én görkorcsolyáim, csak hirdetések, amiket találtam a neten.
      Ez a bejegyzés 2014 decemberi, szerintem már nincs meg.
      Én ilyen szavakkal szoktam keresni: retro, kétsoros, négy kerekű. Kereshetsz simán görkori/ görkorcsolya szóra, úgy sokat dob ki, de van amit csak akkor találsz meg.
      Remélem találsz olyat, amilyet szeretnél :)

      Törlés
    2. Szia!
      Ahogy az előző kommenthez is írtam, ezek nem az én görkorcsolyáim, csak hirdetések, amiket találtam a neten.
      Ez a bejegyzés 2014 decemberi, már nem aktuálisak.
      Ajánlom a Skateworld nevű boltot, vagy a Decathlon webáruházát. Ha pesti vagy, érdemes benézni a Szondi sportba. Vagy nézz szét vaterán, teszvesezn, vagy a jófogáson.

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    A kék ,,gumicsizmas,, görkorit valahol el tudom erni vagy tudsz valamit ahonan lattom mert erdekelne elore ir koszonom❗❗

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ezek nem az én görkorcsolyáim, csak hirdetések, amiket találtam a neten.
      Ez a bejegyzés 2014 decemberi, már nem aktuálisak.
      Ajánlom a Skateworld nevű boltot, vagy a Decathlon webáruházát. Ha pesti vagy, érdemes benézni a Szondi sportba. Vagy nézz szét vaterán, teszvesezn, vagy a jófogáson.

      Törlés