2014. november 29., szombat

Mostanában // Recently

Igazából nem történik semmi.
Egyre hidegebb van, hamar sötétedik.

A korimra ráférne pár új alkatrész. A csapágyak a legfontosabbak. Aztán jön a "gumipogácsa" (ahogy a Skateworld-ön nevezik (angolul bushings/ cushions) és a pivot cup-ok (na erre nem tudok magyar megfelelőt, de máris van 2-3 poszthoz ötletem :)).

görkori gumipogácsa
"gumipogácsa"
Forrás: ebay.com
A gumipogácsa - inkább bushings-nak hívom - szóval a bushings így néz ki általában. Van
a hordó alakú (barrel) és a kúpos (conical). A kis feketék a pivot cup-ok.

Csapágyat a Skateworld-ben veszek majd, az ABEC 3-t néztem ki. A jelenlegi csapágyak kriminálisak, azok után nem merek bevállalni egy ABEC 5 vagy ABEC 9-est.
Plusz a 16db csapágy így is 3200Ft lesz.

Ez lenne az
Forrás: skateworld.hu

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nothing really happend.
The days became shorter and it's getting colder every day.

My skates need some pimp :D I really need new bearings and bushings.
The bearings on my skates are criminal. I decided to buy ABEC 3, this is the cheapest, and this will be fast enough for me after those old ones.
My pivot cups and bushings are also in a bad shape, I have to buy those too.

I have a few ideas for future post! :)

Derby Love,
Era

2 megjegyzés:

  1. Szia Era!

    mi a helyzet mostanában? vannak roller derby edzések valahol Budapesten? A minap voltam egyen Gentben(Belgium) és megtetszett ez a fajta korizás, szívesen mennék még hasonlóra. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Sajnos semmi :/ Én utoljára júniusban koriztam szerintem.
    Ha többen lennénk lehetne keresni egy tornatermet és lefixálhatnánk az edzések időpontjait. Vagy egyáltalán lenne valaki, akit érdekel a dolog.

    VálaszTörlés