2014. július 24., csütörtök

Miért fontos a nyújtás?

Jelentem, jól kiszúrtam magammal!
Addig rendben van, hogy korizás előtt bemelegítettem és aznap este rámozogtam. Jól esett.
Másnap is rádolgoztam és vasárnap is.
A rádolgozás segített az izomlázon, nagyon örültem is neki :) Nincs bajom az izomlázzal, bár furán lépcsőztem, és kicsit fájt :D de engem ez motivál. Tulajdonképpen szeretem az izomlázat :)

Eddig nem is volt baj. Sajnos az utóbbi napokban nem mozogtam. Viszont azt vettem észre, hogy a guggolás és a térdelés nem igazán megy.
Beálltak az izmaim. Ráadásul azután hogy rádolgoztam az izomlázra, hátsó fertályon is izomlázam lett.



Mikor leguggoltam ma, hogy kinyissam a bolt ajtaját, azt hittem nem fogok tudni felállni. A derekam is készen van.

Jó lecke volt ez nekem, soha többé nem hagyom ki a nyújtást.

Találtam egy cikket, arról, hogy mikor és hogyan nyújtsunk, egy hasznos videóval, amit itt találtok.



Ezt az edzést csak ajánlani tudom, rendesen megdolgoztat és átmozgat :)
Ha otthon voltam és nem mentem utána korizni, az edzés végén újra csináltam a nyújtógyakorlatokat.

Youtube-on rengeteg videot lehet találni mindenféle gyakorlatokkal, érdemes böngészgetni :)

Derby Love,
Era

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése