2014. július 26., szombat

"Edzés" utáni korcsolya állítás

A múltkori gurulás óta egyszer voltam lent, de mindkét pálya foglalt volt. Később sem időm, sem energiám nem volt, remélem holnap nem dolgozok és reggel le tudok majd menni. Ha sikerül időben felkelni :/

Már "edzésen" is éreztem, hogy valami nincs rendben a bal korcsolyával. Furcsa volt gurulni vele, amikor előre löktem magam, valahogy nem volt az igazi. Akkor felülről nézve nem láttam mi a baj. Mikor feltöltöttem ide a képeket, akkor vettem észre, hogy a felfüggesztés el van fordulva.
Kedves 13-as villáskulcs a segítségemre sietett, és megoldottuk a problémát :)

 
Ezen a képen látszik, mennyire el volt csavarodva Szerelés után, még mindig nem az igazi, de jobb

A másik dolog, amin változtattam, az a cipő orra volt. A maszkolószalag nem volt jó választás. Így hát jött a szigszalag. Több réteget raktam rá, hosszában, széltében, a fenti képen látszik, hogy a talpáig ragasztottam le. (Az alapötlet a maszkolószalaggal az volt, hogy majd arra ragasztok szigszalagot, hogy ha leszedem, ne sérüljön a cipő.)



 
Ennyire viseltes lett. Az új verzió. Kíváncsi vagyok meddig bírja majd
Derby alapfelszerelés (szerszámok, kellékek):

  • villáskulcs
  • csavarhúzó
  • szigszalag (orrvédőt lehet venni)
Ha használt korit veszel, érdemes kitisztítani a csapágyakat, a retro korikat általában nem tartják karban. Főleg ha 2 nappal a hirdetés feladása előtt találták a garázsban/padláson/stb. 
Amiket használok párom apuja tisztította ki, aztán megzsírozta (vagy olajozta). Amikor tisztítás után mentem vele, rendesen berezeltem :D Érezhetően gyorsabb és jobb volt gurulni.

A villáskulcs mizériát elkerülendő, tervezem egy ilyen vagy hasonló T-tool beszerzését:
Narancs <3
Hasznos kis eszköz. eddig 4-5 csavarkulcs volt nálam :D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I had some problems with my skate. I figured out, that one of the axels turned a little, so I've fixed it.
Duct tape is your friend (y).
Little tip for those who buy used skates: it's advised to clean the bearings. Really. Clean bearings are definitely faster :)
I need a T-tool instead of the 4-5 wrenches I have now in my skate pack.

Derby Love,
Era

2 megjegyzés:

  1. Szia, korizol még? Létezik egyáltalán az országban derby vagy legalább alakuló csapat 2016-ban?

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én egy ideje nem koriztam sajnos. Ha lenne kivel és hol, szívesen mennék :)
    Nem tudok róla, hogy lenne, időnként rá szoktam keresni.

    VálaszTörlés