2014. július 18., péntek

Getting back on track - avagy hogyan kezdjük újra

Terveim:
  • minimum heti 3x mozogni
  • minimum heti 2x korizni
  • felszedni 6-8kg izmot
  • csajokat találni Budapesten, akiket érdekel a roller derby
  • kialakítani a koris edzés programját
A helyzet az, hogy én kb. 1,5 éve nem korcsolyáztam. Örömmel jelentem, nem lehet elfelejteni :)
Az utóbbi időben nem mozogtam, és fogytam kb 5kg. Ez valószínűleg nem tűnik soknak, de rajtam meglátszik és zavar.

Korán keltem (korábban mint szoktam) és lementem a közeli kosárpályára.
Aki korizni akar, kerülje a durva felületű pályákat. Totál lezúztam a bal térdvédőt, amit múlthéten vettem 5900Ft-ért. (Most volt rajtam először) Sajnos a simábbik pályán egy pasi kosarazott, így a rosszabbik maradt nekem. Miután elment, átmentem arra a pályára, hát ég és föld a különbség a kettő között.

Hát így néz ki a zsír új térdvédőm :D



Gondoltam elkorizok egy órát, aztán hazajövök. Aha, meg ahogy azt gondoltam. Kb. 20-25 perc után lihegtem. Pff.

Amire rájöttem:
  • bal térde esek többet
  • elfelejtem a könyökvédőt használni
  • esésnél nem jól tartom a csuklóm (a tenyeremre kellene esnem, de a tenyerem oldalát teszem le, felfelé néz a hüvelykujjam (remélem érthető:D))
  • erősítetem kell a combjaim
Most mennem kell, de a következő posztban leírom, hogy mit javasolok kezdő korisoknak, ha egyedül akarnak edzeni :) (Előre szólók, hogy nem vagyok expert, csak lelkes amatőr :))


 U.i.: iszonyat boldog vagyok :D és remélem nem áll be a combom napközben xD


Derby Love
Era

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése